Funkcjonalność

Funkcjonalnoś
Platforma sprzedażowa eBusiness B2B to innowacyjne, branżowe rozwiązanie dla klientów hurtowych

Otwartość na Twoje sugestie, elastyczność implementacji nowych rozwiązań i dążenie do perfekcji to nasze priorytety.

Platforma sprzedażowa eBusiness B2B to innowacyjne, branżowe rozwiązanie dla klientów hurtowych

Otwartość na Twoje sugestie, elastyczność implementacji nowych rozwiązań i dążenie do perfekcji to nasze priorytety.

Otwartość na Twoje sugestie, elastyczność implementacji nowych rozwiązań i dążenie do perfekcji to nasze priorytety.

Platforma sprzedażowa eBusiness B2B to innowacyjne, branżowe rozwiązanie dla klientów hurtowych

Otwartość na Twoje sugestie, elastyczność implementacji nowych rozwiązań i dążenie do perfekcji to nasze priorytety.

Otwartość na Twoje sugestie, elastyczność implementacji nowych rozwiązań i dążenie do perfekcji to nasze priorytety.

Funkcjonalność w pigułce

  • logowanie do systemu dla wybranych klientów
  • łatwe zarządzanie użytkownikami
  • prezentacja oferty produktowej z cenami, stanami, opisami oraz zdjęciami
  • tworzenie koszyka na podstawie oferty
  • zarządzanie koszykiem
  • obsługa wielu jednostek z różnymi przelicznikami
  • obsługa kodów kreskowych
  • składanie zamówień na podstawie koszyka
  • możliwość tworzenia listy ulubionych produktów
  • możliwość podglądu składanych zamówień
  • udostępnienie funkcji ponownego dodawania do koszyka z historycznych zamówień
  • informowanie o zmianach statusów – wysyłka wiadomości email
  • możliwość podglądu faktur
  • możliwość podglądu rozrachunków
  • obsługa modułu newslettera produktowego (wyświetlanie wybranych produktów, grupowe wysyłanie wiadomości email)
  • obsługa modułu promowania artykułów
  • obsługa modułu inspiracji
  • obsługa modułu akcji specjalnych
  • obsługa tłumaczeń – wersja angielska
  • obsługa waluty EUR
  • udostępnienie edytora do stron statycznych
  • zarządzanie zawartością strony (strona główna, menu górne, stopka)
  • obsługa slidera z banerami
  • obsługa modułu małych banerów
  • obsługa modułu sezonów
  • obsługa modułu skrótów kategorii

Przejrzysta prezentacja produktów

Platforma zapewnia atrakcyjną i intuicyjną prezentację artykułów, umożliwiając użytkownikom łatwe poruszanie się po kategoriach produktów. Administrator sklepu samodzielnie decyduje o układzie, ilości kolumn i artykułów na stronie, a także o sposobie ich wyświetlania na platformie: w formie kafelków lub listy produktowej.

Szczegółowe informacje o produktach

Każdy artykuł opatrzony jest pełnym opisem, zdjęciami oraz informacjami dotyczącymi dostępności. Chcesz dostosować kartę produktu pod swoje indywidualne wymagania? Dodać dodatkowe specyfikacje, określić schematy, wybór dodatkowych komponentów i atrybutów? Spersanizujemy wygląd karty pod Twoje oczekiwania.

Akcje specjalne

Nasza platforma sprzedażowa oferuje unikalną funkcję prezentacji akcji specjalnych, umożliwiając klientom błyskawiczny dostęp do atrakcyjnych promocji, nadchodzących trendów, grup produktowych, informacji
o planowanych dostawach oraz nowościach produktowych. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownicy mogą łatwo przeglądać oferty, co pozwoli na łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych.

Panel klienta

Do użytku klienta udostępniamy kompleksowe, intuicyjne i responsywne narzędzie, umożliwiające pełną kontrolę nad jego interakcjami handlowymi. W ramach panelu klient otrzymuje: dostęp do swoich danych, które może samodzielnie aktualizować, możliwość śledzenia historii złożonych zamówień, podejrzenia i pobrania kopii faktur czy sprawdzenia rozrachunków. W kolejnych sekcjach otrzymuje dostęp do: swojego bieżącego limitu kupieckiego, aktualnie obowiązujących rabatów i warunkach ich uzyskania oraz obecnego stanu punktów zgromadzonych w programie lojalnościowym.

Zarządzanie koszykiem i procesem zakupów

Klientom umożliwiamy łatwe dodawanie produktów do koszyka, a następnie płynne przejście przez proces zakupowy. Dla wymagających klientów oferujemy opcję szybkiego koszyka oraz wielokoszykowość.

Integracja z ERP

Dedykowana integracja platformy B2B z programem WAPRO Mag zapewnia bezproblemową i automatyczną wymianę danych z systemem ERP. Eliminuje ryzyko braku wystarczającej ilości produktów. Aktualizuje informacje o nowych lub wycofanych produktach, śledzi ceny w systemie WAPRO i zapewnia, że oferta na platformie jest zawsze aktualna. Przekazuje w czasie rzeczywistym zamówienia składane za pomocą aplikacji, eliminując konieczność ręcznego przepisywania danych i minimalizując ryzyko powstawania błędów. Udostępnia historię zakupów klienta w sklepie B2B. Firma może skoncentrować się na obsłudze klientów, rozwijaniu oferty i zwiększaniu rentowności.