Funkcjonalność w pigułce
- logowanie do systemu dla wybranych klientów
- łatwe zarządzanie użytkownikami
- prezentacja oferty produktowej z cenami, stanami, opisami oraz zdjęciami
- tworzenie koszyka na podstawie oferty
- zarządzanie koszykiem
- obsługa wielu jednostek z różnymi przelicznikami
- obsługa kodów kreskowych
- składanie zamówień na podstawie koszyka
- możliwość tworzenia listy ulubionych produktów
- możliwość podglądu składanych zamówień
- udostępnienie funkcji ponownego dodawania do koszyka z historycznych zamówień
- informowanie o zmianach statusów – wysyłka wiadomości email
- możliwość podglądu faktur
- możliwość podglądu rozrachunków
- obsługa modułu newslettera produktowego (wyświetlanie wybranych produktów, grupowe wysyłanie wiadomości email)
- obsługa modułu promowania artykułów
- obsługa modułu inspiracji
- obsługa modułu akcji specjalnych
- obsługa tłumaczeń – wersja angielska
- obsługa waluty EUR
- udostępnienie edytora do stron statycznych
- zarządzanie zawartością strony (strona główna, menu górne, stopka)
- obsługa slidera z banerami
- obsługa modułu małych banerów
- obsługa modułu sezonów
- obsługa modułu skrótów kategorii
Przejrzysta prezentacja produktów
Platforma zapewnia atrakcyjną i intuicyjną prezentację artykułów, umożliwiając użytkownikom łatwe poruszanie się po kategoriach produktów. Administrator sklepu samodzielnie decyduje o układzie, ilości kolumn i artykułów na stronie, a także o sposobie ich wyświetlania na platformie: w formie kafelków lub listy produktowej.


Szczegółowe informacje o produktach
Każdy artykuł opatrzony jest pełnym opisem, zdjęciami oraz informacjami dotyczącymi dostępności. Chcesz dostosować kartę produktu pod swoje indywidualne wymagania? Dodać dodatkowe specyfikacje, określić schematy, wybór dodatkowych komponentów i atrybutów? Spersanizujemy wygląd karty pod Twoje oczekiwania.
Akcje specjalne
Nasza platforma sprzedażowa oferuje unikalną funkcję prezentacji akcji specjalnych, umożliwiając klientom błyskawiczny dostęp do atrakcyjnych promocji, nadchodzących trendów, grup produktowych, informacji
o planowanych dostawach oraz nowościach produktowych. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownicy mogą łatwo przeglądać oferty, co pozwoli na łatwiejsze podejmowanie decyzji zakupowych.


Panel klienta
Do użytku klienta udostępniamy kompleksowe, intuicyjne i responsywne narzędzie, umożliwiające pełną kontrolę nad jego interakcjami handlowymi. W ramach panelu klient otrzymuje: dostęp do swoich danych, które może samodzielnie aktualizować, możliwość śledzenia historii złożonych zamówień, podejrzenia i pobrania kopii faktur czy sprawdzenia rozrachunków. W kolejnych sekcjach otrzymuje dostęp do: swojego bieżącego limitu kupieckiego, aktualnie obowiązujących rabatów i warunkach ich uzyskania oraz obecnego stanu punktów zgromadzonych w programie lojalnościowym.
Zarządzanie koszykiem i procesem zakupów
Klientom umożliwiamy łatwe dodawanie produktów do koszyka, a następnie płynne przejście przez proces zakupowy. Dla wymagających klientów oferujemy opcję szybkiego koszyka oraz wielokoszykowość.


Integracja z ERP
Dedykowana integracja platformy B2B z programem WAPRO Mag zapewnia bezproblemową i automatyczną wymianę danych z systemem ERP. Eliminuje ryzyko braku wystarczającej ilości produktów. Aktualizuje informacje o nowych lub wycofanych produktach, śledzi ceny w systemie WAPRO i zapewnia, że oferta na platformie jest zawsze aktualna. Przekazuje w czasie rzeczywistym zamówienia składane za pomocą aplikacji, eliminując konieczność ręcznego przepisywania danych i minimalizując ryzyko powstawania błędów. Udostępnia historię zakupów klienta w sklepie B2B. Firma może skoncentrować się na obsłudze klientów, rozwijaniu oferty i zwiększaniu rentowności.